C & M Construct SRL va fi formata ca o firma specializata in oferirea serviciilor de redecorare si reabilitare exterioara pentru orice fel de constructie (bloc de locuinte, case, muzee, hoteluri, restaurante, etc.). Birurile si un depozitul vor fi inchiriate in zona Florenţa, Osmannoro si vor fi stabilite in primul an de operaţiuni pentru a reduce costurile initiale pentru dezvoltarea firmei.. Fondatorii firmei sunt: Lozovanu Gabriela Madalina, eleva, tocmai a terminat clasa a unsprezecea, la Colegiul National, Iasi, România şi-un alt fondator este Barsan Carmen Maria ,eleva, de asemenea, la acelaşi liceu; ea tocmai a terminat clasa a noua. Ambele au participat la proiectul "Leonardo da Vinci" cu tema " Dezvoltarea la elevi a abilităţilor antreprenoriale şi comunicare socială prin pregătire europeană ".
Costurile de incuput se ridica la €14666. Din acest €8840 sunt necesari pentru cheltuielile de pornire, in timp ce balanta trebuie plasata in conturile companiei drept capital de lucru.. Fondatorii, Lozovanu Gabriela Madalina si Barsan Carmen Maria, vor investi suma de €110000, in plus fata de costurile de inceput.
Statistica vanzarilor si profitului pentru primii trei ani de funcţionare sunt rezumate mai jos:
Year Sales(€) Profits(€) Sales/Profit(%)
1 81.026 6.222 7.8
2 88.400 8.602 9.8
3 93.840 10.268 11.0
Firma va mentine calitatea tuturor produselor si serviciilor. Dorim sa promovam noi idei de redecorari si reabilitari exterioare. Vrem sa fim utili tutor clientilor sin ne-am propus sa le oferim izolare termica si fonica.
Evenimente marcante
Office
1.1 Obiective
1.Venituri de €80240, ce se vor apropia de €93840 la sfarsitul celui de-al treilea an.
2. Sa obtinem de 20% din valoarea de piata, la sfarsitul celui de-al treilea an de functionare.
3. Cresterea marjei brute la 80% in cel de-al treilea an de operatiuni.
1.2Misiuni
C&MConstruct vrea sa ofere clientilor din Florenta redecorari si reabilitari exterioare pentru toate tipurile de constructii de la conceptul de planificare pana la finalizare, impreuna cu o echipa de profesionisti calificati, folosind bunul simt si experienta practica in domeniul.
Vrem sa facem ca majoritatea constructiilor sa arate mai bine si de asemenea oferim clientilor nostrii izolatie termica si fonica.
1.3 Cheia succesului
1.Oferim servicii profesionale de calitate la timp şi în buget.
2. Dezvoltam o strategie de monitorizare a masurii de performanta cu toti clientii.
3. Implementam si mentinem un control al calitatii si a politicii de asigurare a calitatii.
2.0 Sumarul Companiei
C&MConstruct este o companie noua care furnizeaza servicii profesionale de redecorari si reabilitari exterioare tuturor clientilor care doresc mai multa culoare in viata lor si care planuiesc o noua infatisare pentru cladirile in care locuiesc sau isi desfasoara activitatea.
Atentia noastra se va concentra asupra pietii din sectorul public, la distanta de comunitatile din intreaga Florenta.
2.1 Proprietarii Companiei
C & M Construct SRL va fi creata ca o societate cu raspundere limitata. Compania va fi in mod privat condusa de Lozovanu Gabriela Madalina si Barsan Carmen Maria. Ele vor fi, de asemenea numite in functiile de Directori ai companiei.
2.2Sumarul Costurilor de inceput
Cheltuielile nostre de inceput se ridica la suma de €8600, necesari initial pentru cheltuielile juridice, licente, autorizatii, stationare, software de specialitate, echopament de birou, laptop-uri si mobilier. In plus fata de aceste costuri de inceput, un echilibru initial de €4760 vor fi introdusi in conturile companiei.Achizitiile software necesita suma de €20000 perntru AutoCADD® 2007 si €10000 pentru Microsoftt Office (pachet de contabilitate).
Lozovanu Gabriela Madalina si Barsan Carmen Maria vor contrinui cu suma de €110000 ce vor fi utilizati in afara banilor necesari costurilor de inceput.
Costuri de inceput
Cerinte
Cheltuieli de inceput
Responsabilitate profesionala
Asigurari €816
Dezvoltarea Site`ului Web €408
Servicii Juridice €340
Licenta pentru afacere €680
Detinerea autorizatiei €340
Achizitii produse de plastic €4760
Papetarie €408
Mobilier de birou €408
Echipament de birou €340
Altele : laptop-uri
Masina €3850
€7000
Totalul cheltuielilor de inceput €19350
Cheltuieli pentru alte necesitati de inceput
Balanta capitalului ;a inceperea afacerii €4760
Alte bunuri curente €0
Total bunuri curente €4760
Bunuri pe termen lung €0
Total Bunuri €4760
Total Cerinte €14280
Acordare de granturi
Investitori
Lozovanu Gabriela Madalina €55000
Barsan Maria €55000
Total Investitii €110000
Angajamente Curente
Plati €0
Imprumuturi €0
Alte angajamente curente €0
Angajamente Curente €0
Angajamente pe termen lung €0
Total Angajamente €0
Pierderi de inceput (€8840)
Capitalul total €4760
Capitalul total si angajamente €4760
Statistica a situatiei initiale ale firmei
Office
2.3 Locatia Companiei si Facilitati
Noi vom stabili birourile si un mic depozit in Florenta, Osmannoro pentru a reduce consturile de inceput. Estimam suprafata birourilor si a depozitului la 200mp. Vom inslata in cadrul firmei nostre o linie de fax si de asemenea vom realiza conexiunea laptop`urilor la internet. Vom avea in vedere realizarea unui web-site interactive al firmei C&MConstruct ce va fi folosit ca instrument de marketing. Va fi rzervat domeniul numelui "c&mconstruct.com".
3.0 Servicii
C&MConstruct servicii complete si moderne. Ne vom concentra pe realizarea serviciilor complete de redecorari si reabilitari exterioare. Comapnia este orientate spre toate proictele care implica:
♦Redecorari;
♦Reabilitari;
Noi oferim servicii inovate si economice de design exterior, in ideea de a mentine tehnologia state-of-the-art design. Noi intalnim clienti ce necesita proiecte de orice amploare , in special cele de design. Firma noastra presteaza doar servicii de redecorari si reabilitari. Dispunem de uneltele necesare realizarii proiectelor, insa varul lavabil si celelalte materiale utile vor fi cumparate de clientii nostrii. Ceea ce avem in schimb este o masina pentru realizarea nuntelor dorite de var, pe care vor dori clintii nostri sa le foloseasc pentru constructiile lor.
3.Descrierea serviciilor
C&M Construct srt este o firma de constructii specializata in redecorarea si reabilitarea exterioara a oricarui tip de constructie. Dorim sa promovam noi idei de redecorari exterioare si sa oferim izolare termica si fonica. Firma noastra presteaza servicii economice si moderne, echipa noastra are experienta in domeniu si va promitem ca rezultatele finale ale proiectelor vor fi cele mai bune. Ne vom adapta stilului de viata al clientului.
Proiect de management: Proiectul nostru include servicii de management, de definire a nevoilor clientului, pregatirea documentelor de oferta, licitatie, oferta de analiza, constructii de revizuire, plata de certificare, contract de administrare, de garantie si inspectii. In cadrul proiectelor noi vom include facilitati de renovari, reparatii, şi redecorari.
Restabilire inginerie: Oferim conditie sondaj, design extriorului constructiilor si servicii de revizuire pentru repararea structuri cladirilor.
3.2 Compararea firmei cu ai sai competitori
C&M Construct Srl ofera clientilor servicii superioare insotite de ofera servicii de vizualizare 3D prin realizarea redecorarii exterioare in idea de a reduce eventualele probleme cu elementele arhitecturale şi alte discipline ingineresti.
Vom pune în aplicare o asigurare a calitatii si program de control pentru toate proiectele întreprinse. Acest document va servi sa se concentreze asupra standardelor care se vor realiza si va fi folosit drept un mijloc de masurare a performantei.
Vor fi puse in aplicare un mod sistematic de sortare, de recuperare a bibliotecii de elemente structurale si a ansamblurilor. Biblioteca de slide-uri va fi disponibila de la o bara de instrumente in termen de AutoCADD, pentru acces rapid. Vom adopta standardele de stratificare ale programului Certificazione ISO (C. ISO).
C & M Construct.Srl va adopta sisteme dezvoltate de depunere a C. ISO. Toate informatiile de proiect vor fi urmarite folosind un sistem integrat de management si de baze de date. Toate instrumentele noastre de afaceri vor fi compatibile cu anul 2007.
3.3 Vanzari
Pentru realizarea vazarilor serviciilor noastre vom utiliza un sistem de brosuri, care acopera un segment larg din piata tinta; el va fi dezvoltat initial în timpul anului de operatiuni. Acest sistem va fi modular, iar sectiunile care vor fi editate pentru a se expune nevoilor specifice. Pe brosura vom include de asemenea o harta cu locatia firmei noastre.
Vom face o redeucere de 5% persoanei care va veni cu brosura sa apeleze la serviciile noastre.
Site-ul nostru va fi dezvoltat în primul an de operatiuni si va include o descriere a serviciilor noastre, domeniul de activitate, informatii de contact, o lista de proiecte reprezentative, precum şi o scurta biografie a fondatorilor Lozovanu Madalina Gabriela si Carmen Maria Barsan; de asemenea vom oferi informatii despre echipa noastra de lucru. Un nume de domeniu de Internet va fi rezervat pentru acest scop ... http://www.c&mconstruct.com.
O serie de template-uri va fi dezvoltata pentru propuneri de proiecte. Formatul pentru toate propunerile vor include:
• Coperta scrisoare.
• Domeniul de servicii pentru fiecare proiect.
• Taxa de participare (dacă este solicitată).
• Calificarile firmei de a presta servicii (de ansamblu).
• Echipa de lucru (descrierea sarcinilor fiecarei persoane si a calificarilor).
• Filosofie abordarii serviciilor de redecorare si reabilitare exterioara.
• Experienta personalului.
• Programul nostru de prestare servicii.
3.4 Realizari
Ne vom adresa profesionistilor calificati
We will turn to qualified professionals to supplement computer aided design and drafting (CADD) services, specialty connection designs, and analysis support services which are areas that we can afford to contract out without risking the core values provided to the clients.
We have fostered several alliances with suppliers of structural elements, including glued laminated lumber, pre-engineered dimension lumber trusses, engineered lumber, and steel to facilitate this strategy.
We will seek qualified italian engineering students to provide them with work experience in a structural engineering office environment.
3.5 Tehnologia
C&MConstruct Srl va mentine pentru design-ul structural instrumente Windows de analiza completa si cuprinzatoare . An integrated computer aided design and drafting tool permise de instrument de evaluare care urmeaza sa fie efectuate pe o structura la costuri minime.
Vom necesita programme de contabilitate si de design precum Auto CASS si Microsoft Office.
C&MConstruct Srl va folosi o masina specializata in redarea culorii dorite a varului lavabil.
3.6 Serviciile pe care le vom presta in viitor
Dorim sa realizam in viitor noi servicii precum: decorari si reabilitari interioare si de asemenea dorim sa construim noi cladiri.
Pentru inceput vom avea un mic deposit pentru a depozita materialele necesare si uneltele utile realizarii redecorarii si reabilitarii. Pestre trei ani C&MConstruct doreste sa-si deschida propriul magazine cu materiale de constructii, mobile si obiecte specifice design-ului exterior si interior.
De asemenea firma noastra are in vedere ideea de a oferi in viitor servicii de consultanta in domeniul arhitecturii si al design`ului.
4.0 Sumarul analizei pietei
C&M Construct Srl. va pune accent pe redecorari si reabilitari traditionale. Proprietarii vor contacta deobicei echipa de lucru care realizeaza serviciile de planificare si proiectare (formata din architect, inginier si designer) . Aceste servicii de design includ elaborarea de planuri, specificatii necesare si estimari.
Avem următoarele orientări:
• Design arhitectural si Decoratii (65%).
• Design structural si de restaurare (25%).
• Design electric (10%).
Cei mai importanti clienti vor fi proprietarii celor mai cunoscute constructii din oras.
4.1 Segmentarea pietei
Compania C&MConstruct Srl a analizat piata. Aceasta din urma este impartita in doua categorii: publica si privata. Pentru inceput ne-am concentrat in zona categoriei publice. In aeste domeniu exista urmatoarele subdiviziuni:
• Clientii nostri care vor fi toate persoanele ce doresc sa schimbe/reinnoiasca exteriorul cladirilor lor, insa pricipalii clienti vor fi proprietarii de restaurante, hoteluri, si a cladirilor mari in general.
• Avem foarte multi competitori, in Florenta existand aproximativ 350 de firme de constructie.
• Domeniul constructiilor este intr-o continua evolutie.
Contractorii: Noi va oferim contractorilor servicii de redecorare/reinnoire pentru multitudinea de potenţiale proiecte pe care Legislatie Regionala si Teritoriala din Florenţa le-a intreprins recent. Contractorii necesita ocazional sevicii structurale de inginerie in ideea de a trimite alternative sigure de detalii echivalente pentru constructii.
Diagrama piaţii potentiale si tabelul de analiza a pieţei se bazeaza pe procentele pe care fiecare dintre aceste grupuri ar putea contribui la serviciile oferite. Acest mod de a descrie potentialul pietei este mai adecvat pentru acest tip de afacere. Dupa cum se poate vedea, sunt stabilite firme de cont pentru 65%, de catre Arhitectura / Inginerie din potentialul pietei cu alti participanti ce revendica echilibrul in proportii mai mici.
Analiza Pietei
Potentiali Clienti Crestere 2008 2009 2010 CAGR
Firme de Arhitectura/Inginierie 0% 30 25 20 -1.2%
Guvernele Regionale 0% 0 0 5 0.00%
Constructorii 0% 30 28 20 -1.2
Guvernele Municipale 0% 0 5 6 0.00%
Persoane Private 0% 40 42 46 5%
Total 0.00% 100 100 100 0.00%
Analiza Pietei (Pie)
Office
4.2 Serviciul de analiza a afacerii
Următoarele secţiuni descriu detaliat aspectele serviciilor mediului de afaceri:
• Afaceri Participantilor.
• Concurenta Cumpararea si Modelele.
• Principalii concurenti.
4.2.2 Concurenta si achizinarea de modele
Preturi pentru proiectele de reabilitare si redecorare exterioara sunt surprinzator variabile. In constructii la acest nivel, este mai uşor sa pui la inceput un pret prea scazut, iar ulterior unul mult prea mare. Clienti si potentiali clienti se asteapta sa plateasca taxe substantiale pentru cea mai buna calitate a serviciilor profesionale. Cu toate acestea facura proiectului este sensibila. Cel mai important element de concurenta generala este reprezentat de eforturile pe care trebuie sa le faci pentru a pastra clientii in ideea de a repeta afacerile. Merita sa faci concesii majore intr-un singur proiect pentru a mentine o relatie cu clientul, ceea ce-l determina sa fie fidel proiectelor viitoare ale firmei.
4.2.3 Principalii Concurenti
Aici in Florenta exista foarte multi competitori, in jur de 350, cei mai importanti fiind:
1.Tinarelli Francesco: se ocupa cu restaurari,. renovari ale bailor, pictura, sapaturi si demolari cu escavatoare mici.
2..Centauro s.a.s este o firma cu o experienta de 20 de ani. Presteaza servicii de intretinere si restucturare a cladirilor.
3.Bettini srl este o companie ce produce servicii precum constructia strazilor, realizeaza materiale de constructii si proiecte pentru a schimba unei cladiri sau chiar pentru a realiza una noua.
4. Accademia: ei sunt specializati in realizarea lucrarilor de arta.
5.Lazzarini & Bruno Figli: ei realizeaza constructii si sunt specializati in:
♦pictura;
♦mentinerea si reabilitarea anumitor zone;
♦furnizarea si montarea parchetului;
6. Construzioni Alberti ofera:♦ construirea si vanzarea locuintelor rezidentiale;
♦intretinerea si reabilitarea constructiilor;
♦realizarea de bucatarii, zidirea bailor si finisaje interioare;
5.0 Sumarul strategiei de promovare si punerea sa in aplicare
C&MConstruct Srl se va concentra initial asupra zonei Florenta. Credem ca locatia noastra, Osmannoro, ne va ajuta sa atragem cat mai multi clienti si inca sa mai oferim oportunitati de realizare a serviciilor de redecorare si reabilitare exterioara.
Dorim sa incpem afacerea in Florenta, Italia si dupa trei ani dorim sa aplicam stilul cladirilor italiene in Romania.
C&MConstruct srl doreste sa presteze servicii de calitate la un pręt bun.
Clientii tinta vor fi proprietarii institutiilor mar ice vor dori sa apeleze la serviciile noastre.
5.1 Avantaj Comeptitiv
C&Mconstruct Srl. ofera urmatoarele avataje competitive:
♦modelare state-of-the-art, design, analiza si elaborarea de capabilitati;
♦program pentru controlul si asigurarea calitatii ;
♦va vom oferi un website (http:\\www.c&mconstruct.com).
5.2 Strategia de Marketing
C&MConstruct Srl este o firma de redecorari si reabilitari exterioare, care doreste sa ofere servicii tuturor clientilor in ideea de a schimba si de a oferi o noua infatisare locuintelor, locului de munca, de desfasurare a activitatilor. Credem ca Florenta necesita serviciile noastre, pentru ca aceast oras este unul mic, antic, iar la design`ul cladirilor se observa o uniformizare. Firma noastra crede ca acest oras necesita noi idei de zugravit pentru constructiile ce il alcatuiesc si de asemenea un nou stil pentru design`ul lor exterior.
Avem nevoie de noi tehnici de marketing precum: brosuri, website, afise, reclama in ziar si de asemena dorim sa facem cunoscuta firma noastra in incinta universitatilor de constructii de unde vom alege unii studenti ce au participat in programe europene si de asemenea au avut rezultate excelente. Ii vom allege pe o parte din acestia pentru a face parte din echipa noastra de lucru.
Pentru inceput vom realiza multe brosuri ce vor fi impartite pe strada si vom mentiona in aceasta o reducere de 5% oferita persoanei care vine cu ea la firma noastra pentru a solicita serviciile prestate de aceasta. De asemenea mapa va avea inclusa pe ea o harta cu locatia noastra.
Dupa aceasta dorim sa realizam un website ce va fi mentionat pe brosura.
Alt instrument de marketing va fi reprezentat de postere ce vor fi expuse in oras. Vom realiza de asemenea si anunturi in ziare la sectiunea de reclame.
5.2.1 Declaratia de pozitionare
Locatia birourilor si ale depozitului vor fi in Florenta, Osmannoro. C&MConstruct Srl va ofera o optiune competitive si economica. Proiectele pot fi delegate la C&M Construct SRL, direct sau se pot face aranjamente pentru completarea si asistarea lor proprie la munca personalului.
5.2.2 Stategia Preturilor
Noi am stabilit un pret de 30 €/metru patrat pentru realizarea redecorarii si reabilitarii exterioare. Acestea sunt valorile conservatoare pentru piata de consultanta. Am folosit unitati de rata conservatoare pentru a ramane competitivi.
5.2.3 Strategia de Promovare
Noi vom folosi Internetul in strategia noastra de promovare a vanzarilor. Impreuna cu o orientare directa sper o campanie de mail si e-mail vom face toati marii jucatori din acest sector, domeniu constienti de prezenta noastra.
C&MConstruct Srl va face firma cunoscuta in universitati de constructii pentru ca dorim sa lucram cu studenti care au participat la proiecte europene si au avut rezultate foarte bune.
Pentru inceput vom realiza multe brosuri ce vor fi impartite pe strada si vom include o reducere de 5% pe ele si de asemena o harta cu locatia firmei.
Un alt instrument de promovare va fi reprezentat de postere ce vor fi expuse prin oras. De asemenea vom face anunturi in ziar la sectiunea de reclame.
5.3 Stategia vanzarilor
Intr-o piata de constructii, succesul este axat pe relatiile cu clientii si de obicei se traduce in repetarea de afaceri. Cand un potential client intreaba de costurile pentru un proiect, noi explicam beneficiile si ne referim la propunerea noastra, care evidentiaza in mod clar sarcinile care trebuie îndeplinite. Daca nu va permiteti sa oferiti multi bani, serviciile vor fi in concordanta cu sum ape care o puteti aloca pentru ca noi sa realizam anumite servicii.
Ratele de plata nu sunt negociate Vom avea exceptie, atunci cand avem de redecorat si reabilitat o cladire la o scara larga.
5.3.1 Prognoza Vanzarilor
Urmatorul tabel şi graficul rezuma previziunile vanzarilor. Ne asteptam ca vanzarile sa ramana la un nivel constant dupa trei luni de functionare. Am anticipat ca primele doua luni de operatiuni vor fi lente. Veniturile vor fi limitate in timp ce un planul de management al calitatii este formulat si administrarile de baza a sarcinilor de la birou sunt complete.
Costurile unitare directe pentru primul an au fost estimate la 30% din veniturile unitare, care da un randament de 70% marja bruta. In cel de-al treilea an de operatiuni, avem de gand sa marim marja bruta la 80%, ca urmare a furnizarii unor servicii mai eficiente clientilor nostri.
Rata noastra de unitate de baza pentru redecorarea si reabilitarea exterioarara a fost stabilita la 30 € / metru pătrat.
Prognoza Vanzarilor
Prognoza Vanzarilor
Unitatea de vanzari FY 2008 FY 2009 FY 2010
Proiect de consultanta in decorare 690 750 800
Proiect de Management 163 176 190
Inspectiile caselor 65 75 81
Servicul de asistenta elaborare a calculatorului 605 680 714
Total Vanzari 1523 1681 1785
Unitatea Preturilor FY 2008 FY 2009 FY 2010
Proiect de consultanta in decorare €54,40 €54,40 €54.40
Proiect de Management €54,40 €54,40 €54,40
Inspectiile caselor €54,40 €54,40 €54,40
5.3 Strategia de vânzări ..
Succesul într-o construcţie pe piaţă este axat pe relaţiile cu clienţii şi de obicei se traduce în repetarea de afaceri.
Când un potential client ne intreaba de costul unui proiect, ii explicăm beneficiile şi ne referim la propunerea noastră, care evidenţiază în mod clar sarcinile care trebuie îndeplinite. Dacă bugetul clientului este mai redus, ne adaptam serviciile conditiilor specifice.
Ratele de plată nu sunt negociate. Vom avea excepţii doar atunci când vom avea de a redecora si reabilita o cladire la o scara larga.
5.3.1 Vanzarile estimative
Următorul tabel şi graphic rezuma previziunile de vânzări. Ne aşteptăm ca vânzările sa rămâna la un nivel constant după trei luni de funcţionare .Am anticipat ca primele două luni de operaţiuni vor fi lente. Veniturile vor fi limitate în timp ce genericul calitatii planului de management este formulat şi sarcinile de administrare ale biroului de baza sunt indeplinite.
Costurile unitare directe pentru primul an au fost stabilite la 30% din veniturile unitare, care ofera o marja bruta de 70%. În cel de-al treilea an de operaţiuni, avem de gând să mărim marja brută la 80%, ca urmare a furnizarii unui serviciu mai eficient clientilor nostri.
Rata noatră de unitate a redecorarii exteriorului de baza şi a serviciilor de reabilitare a fost stabilit la 30 € / metru pătrat.
Unitatea de Vanzari PA 2008 PA 2009 PA 2010
Decorare proiect de consultanţe 690 750 800
Management de proiect 163 176 190
Inspecţiile de acasa 65 75 81
Servicii de elaborare 605 680 714
asistata de Calculator
Total Unitatea de Vanzari 1523 1681 1785
Unitatea de vanzari PA 2008 PA 2009 PA 2010
Decorare proiect de consultant € 54,40 € 54,40 € 54,40
Management de proiect € 54,40 € 54,40 € 54,40
Inspecţiile de acasa € 54,40 € 54,40 € 54,40
Servicii de elaborare a € 27,20 € 27,20 € 27,20
asistata de Calculator
Vanzari
Decorare proiect de consultanta € 37536 € 40800 € 43520
Management de proiect € 8867 € 9574 € 10336
Home Inspecţiile € 3536 € 4080 € 4406,4
Servicii de elaborare a € 16456 € 18496 € 19420
asistata de Calculator
Total Vanzari € 66395 € 72950 € 77682,4
Costurile unitare directe PA 2008 PA 2009 PA 2010
Management de proiect € 16,32 €13,6 €10,08
Inspecţiile firmei € 16,32 € 13,6 €10,88
Servicii de elaborare a € 8,16 € 6,8 € 5,44
asistata de Calculator
Cheltuielile directe PA2008 PA 2009 PA 2010
pentru vânzări
Management de proiect € 3916 € 3536 € 3046
Home Inspecţiile € 1566 € 1496 € 1305
Servicii de elaborare a € 7262 € 6834 € 5712
asistata de Calculator
Subtotal cheltuielile € 7302 € 32400 € 5739
directe de vânzări
Vanzari lunare
Office
5,4 Puncte de reper
Tabelul de mai sus listeaza un program important de puncte de reper, cu datele şi manageri responsabili, şi a bugetelor pentru fiecare.Programul acestora indica accentul pe planificarea pentru punerea în aplicare.Ce tabelul nu arata este angajamentul din spatele acestuia. Planul nostru de afaceri include dispozitii complete pentru planul real-vs-analiză care vor fi actualizate lunar pentru a compara variabila şi un plan de curs de corectură.
Puncte de reper
Punctul de reper Data început Data sfârşit Buget Manager
Incorporari complete 9/1/2008 10/15/2008 €340 BCM
Numele necesar 3/6/2008 3/6/2008 € 270 LGM
pentru Siteul de Internet Web
Licenta de afacere trimisa 4/1/2008 4/16/2008 € 170 BCM pentru aplicatie in oras
Asigurari necesare 4/1/2008 4/16/2008 € 816 LGM
Alte 9/1/2008 9/1/2008 € 0 -------
Total 1596€
6,0 Management Sumar
C & MConstruct Ltd. iniţial va avea doi angajaţi: un inginer şi un proiectant. Vrem un inginer cu experienta de a conduce firma si altul care va fi un student care a participat la proiecte europene şi care are rezultate foarte bune, de asemenea. Când vom face redecorarea interioara si reabilitarea vom avea nevoie si de un architect.
6,1 Echipa de Management
Lozovanu Madalina Gabriela si Carmen Maria Barsan, elevele care tocmai au terminat a unsprezecea şi, respectiv, a noua clasă. Prima dintre ele se va ocupa de marketing şi de cea de-a doua de contabilitate.
Vom angaja un inginer cu o mare experienta. C & Mconstruct Ltd. doreşte să încheie unele constracte de muncă cu alti ingineri care tocmai au terminat universitaa şi, de asemenea, care au participat la proiecte şi au avut rezultate bune.
Un alt student va fi un proiectant şi un contabil cu experienţă în acest domeniu.
6,2 Echipa de Management Goluri
C & M Construct SRL solicita sprijinul administrativ pentru a asigura clientilor ca facturile sunt emise in timp util. Vom cauta o sursă din afara pentru a se asigura de cărţi si pentru ca acestea sa fie păstrate în ordine şi adaptate.
Suficienţa proprie în elaborarea asistata la computer vor cere familiarizarea elevelor Lozovanu Madalina Gabriela Carmen Maria Barsan cu AutoCADD 2007 ca un instrument de redactare. Vom continua să investim în educaţie pentru a umple această nevoie. Am reprezentat acest lucru în planul de afaceri
Planul de 6,3 Personal
Următorul tabel rezumă nostru de cheltuieli de personal pentru primii trei ani
Personal
Funcţia de salariati Acte necesare Program de lucru Numar de angajati Salariu pentru primii trei ani
Constructori scoli profesionale + experienta 8-16 8 1300 €
Inginer + experienta 8-13 1 €1800
Inginer Universitateade inginierie (fără experienţă de muncă dar care a participat in proiecte europene) 1
Contabil Universitatea de economie
8-16 1 € 2000
Designer Universitatea de arta 8-13 1 € 2000
Sofer Carnet de sofer (categoria D) 1
Total 13 9800
7,0 Planul financiar
Proprietarii, Lozovanu Madalina Gabriela si Carmen Maria Barsan vor investi € 110000 pentru a acoperi toate cheltuielile pentru un an.
În planul financiar care urmează se rezumă informaţii cu privire la următoarele elemente:
• Ipoteze importante.
• Indicatori financiari cheie.
• Analiza de piata
• Concedierile de profit şi pierdere.
• Concedierile de fluxul de numerar.
• Concedierile bilanţ.
• Ratiile afacerilor
7,1 Ipoteze importante
În plan financiar depinde de ipotezele importante, care de cele mai multe sunt prezentate în tabelul următor ca ipoteze anuale.
Unele dintre cele mai importante care stau la baza ipotezelor sunt:
• Presupunem o economie puternica, fără a majora o recesiune.
• sarcinile personalului se bazează pe ipoteze conservatoare
7,2 Indici financiari cheie
Următorul punct de reper diagramă indică indicatorii nostril financiari cheie pentru primii trei ani. Prevedem o crestere modesta în vânzări şi o reducere marginala în cheltuielile de exploatare pentru anii prezentati.
7,3 Analiza breake-even
Următorul tabel de sintetizare si graficul de breake-even. Cu costurile estimate lunar fix de 9100 €. Noi nu ne asteptam să se ajungă la analiza de piata până la câteva luni în cadrul operaţiunii de afaceri.
Break-even-ul presupune costuri variabile de unitate la 30 de procente din unitatea de venituri. Unitatea de venituri in valoare de 30 € / metru pătrat este o măsură agregată pentru toate tipurile de servicii care vor fi oferite.
Office
Breake even
Break-even-ul lunar-167
Venit lunar Break-even € 6800
Ipoteze:
Mediu pe unitate de venituri € 40,8
Mediu pe unitate de variabile de cost € 0,00
Costul estimat lunar fix 6800 €
Marja brută pentru un serviciu pe bază de afaceri este o reflectare a randamentului la care aceste servicii sunt oferite. În anul initial al operatiunilor, ne-am orientat o marja brută de 70%. Aceasta nu este o cifră rezonabilă pentru o consultanta de afaceri. Pentru al doilea şi al treilea an de operaţii, ne-am orientat marje brute de 75% şi 80% pentru a indica îmbunătăţirea generala a eficienţei serviciilor. Profitul net / Vânzări este determinat să fie 7,8% în primul an, în creştere cu 9,8% în anul al doilea la 11,0% şi cel de-al treilea an. În scopul de a îndeplini cerinţele de misiune şi în acelaşi timp la reducerea costurilor de pornire, ne-am luat măsurile
necesare pentru a achiziţiona software-ul de pe trimestrialele de rambursare opţiuni:
taxele webului gazda sunt incluse ca plăţile trimestriale pentru a Internic.com, web-ul gazdă. Ca parte a acestui serviciu, vom avea la dispoziţia noastră capabilităţile File Transfer Protocol. Această caracteristică ne permite sa punem mass-media electronice pe Internet pentru clientii nostri aliati strategic.
profit şi pierderi
Pro forma de profit şi pierdere PA 2008 PA 2009 PA 2010
Vanzari € 80022 € 88128 € 93840
Cheltuielile directe de vânzări € 24006 € 22032 € 18768
Alte € 0 € 0 € 0
------------ ------------ ------------
Costul Total de € 24006 € 22032 € 18768
Funcţionare a Vânzări
Marja brută € 56015 € 66096 € 75072
Marja brută% 70,00% 75,00% 80,00%
Cheltuieli:
Salarizare € 0 € 0 € 0
Vânzări şi Marketing € 6426 € 6630 € 6630
şi alte cheltuieli
Deprecierea € 1224 € 1224 € 1224
taxele webului gazda € 258 € 258 € 258
Telefon / Fax / Internet € 1632 € 1632 € 1632
Achiziţii de software (AutoCADD) € 4216 € 204 € 204
Utile € 816 € 816 € 816
Erori si omisiuni de Asigurări € 0 € 816 € 8160
Închirieri € 14400 € 15000 € 15500
Salarizare Taxele € 5100 € 6120 € 7140
Alte € 0 € 0 € 0
------------ ------------ ------------
Total cheltuieli de exploatare € 34072 € 32700 € 41564
Profit Înainte de Dobânzi € 36343 € 45131 € 53087
şi Impozite
Interes cheltuielilor € 121 € 336 € 564
Taxele Suportate € 5656 € 6719 € 8535
Profitul net € 30565 € 38075 € 43988
Profit net / Vanzari 38,20% 43,21% 46,88%
7,5 Concedierile de fluxul de numerar
Fluxurile monetare proiecţii sunt critice pentru succesul nostru. Numerarul lunar este prezentat în ilustraţia, cu o bara care reprezintă fluxul de numerar pe lună, şi cealalta lunarul de echilibru. primele luni sunt critice. Ar putea fi necesar de a injecta capital suplimentar în acest interval de timp, dacă este nevoie.Fluxul annual de numerar este inclus aici şi mai important numerele lunare importante sunt incluse în apendice.
Fluxul de numerar
Office
Fluxul de numerar pro forma
PA 2008 PA 2009 PA 2010
Primit de casa
Operatiuni de casierie de la:
Cash Vanzari € 0 € 0 € 0
Numerar de Creanţe € 69809 € 87093 € 93110
Subtotal Operatiuni € 69809 € 87093 €93110
de casierie de la
Suplimentare primite de casa
Vanzari de taxe, € 0 € 0 € 0
Noi curente de împrumut € 0 € 0 € 0
Noua alte pasive (fără interes) € 0 € 0 € 0
Nou pe termen lung Angajamente € 2244 € 2244 € 2312
Vânzările de Alte active circulante € 0 € 0 € 0
Vânzările de Active pe termen lung € 0 € 0 € 0
Noi investiţii primite € 0 € 0 € 0
Subtotal Cash primite € 72053 € 89337 € 95423
Cheltuieli PA 2008 PA 2009 PA 2010
Cheltuieli din operaţiuni:
Cash de cheltuire € 3857 € 3750 € 3476
Plata de Plati € 41875 € 45147 € 45329
Subtotal facut € 45732 € 48897 € 48805
pe Operaţii
Bani cheltuiti in plus
Vanzari de taxe, € 0 € 0 € 0
Principiul de rambursare € 0 € 0 € 0
a împrumuturilor curente
Alte pasive principale € 0 € 0 € 0
de rambursare
Pasive pe termen lung € 0 € 0 € 0
principal de rambursare
Cumpara Alte active circulante € 0 € 0 € 0
Cumpara Active pe termen lung € 0 € 0 € 0
Dividende € 0 € 0 € 0
Subtotalul sumei cheltuite € 45732 € 48897 € 48805
Net fluxul de numerar € 26320 € 40440 € 46617
Balanţa de cash € 31080 € 71521 € 118138
7,6 Bilantul estimativ
Bilanţul în următorul tabel arată reusit, dar valoarea neta a crescut mai mare pe pozitia financiară . Estimările lunare sunt incluse în apendice
Bilant
Forma de bilant
Active
Active curente PA 2008 PA 2009 PA 2010
vanzari € 31080 € 71521 € 118138
Incasari € 10212 € 11976 € 112471
Alte active circulante € 0 € 0 € 0
Total active circulante € 41293 € 82768 € 130114
Active pe termen lung
Active pe termen lung € 0 € 0 € 0
Amortizare acumulată € 1224 € 2448 € 3672
Total Active pe termen lung (€ 1224) (€ 2448) (€ 3672)
Total active € 40069 € 80320 € 126442
Pasive şi capital
Pasive curente PA 2008 PA 2009 PA 2010
Plati € 2500 € 2431 € 2253
Curente de împrumut € 0 € 0 € 0
Alte Pasive curente € 0 € 0 € 0
Subtotal Pasive curente € 2500 € 2431 € 2253
Pasive pe termen lung € 2244 € 4488 € 6800
Total pasive € 4744 € 6919 € 9053
Achitate în Capitala € 13600 € 13600 € 13600
Profituri nerepartizate (€ 8840) € 21725 € 59800
Castiguri € 30565 € 38075 € 43988
Capitalul total € 35325 € 73400 € 117389
Total pasive şi capital € 40069 € 118118 € 126442
Valoarea neta € 35325 € 73400 € 172631
7,7 Raport afaceri
Raporturile de afaceri pentru anii din acest plan sunt reprezentate mai jos. Industria de profil a raporturior bazate pe Clasificarea Industrială Standard (SIC) cod 8711, Servicii de inginerie, care sunt afişate pentru comparaţie.
Raporturi
Analiza raportului
PA 2008 PA 2009 PA 2010 profilul
industrial
Vanzari de creştere 0,00% 10,13% 6,48% 7,10%
La sută din total active
Incasari 25,49% 14,00% 35,40% 9,47%
Inventarul 0,00% 0,00% 0,00% 3,70%
Alte active circulante 0,00% 0,00% 0,00% 38,30%
Total active circulante 103,05% 103,05% 102,90% 77,40%
Active pe termen lung -3,05% -3,05% -2,90% 22,60%
Active totale 100,00% 100,00% 100,00% 100,00%
Curente passive 6,24% 3,03% 1,78% 44,50%
Pasive pe termen lung 5,60% 5,59% 5,38% 11,70%
Total pasive 11,84% 8,61% 7,16% 56,20%
Valoarea neta 88,16% 91,39% 92,84% 43,80%
Procent din vânzări
Vanzari 100,00% 100,00% 100,00% 100,00%
Marja brută 70,00% 75,00% 80,00% 0,00%
Vanzarea, Generale 62,22% 65,24% 69,07% 81,80%
şi cheltuieli administrative
Cheltuieli de Publicitate 0,51% 0,58% 0,54% 0,20%
Profit Înainte 45,42% 51,21% 56,57% 2,50%
de Dobânzi şi Impozite
Raporturi principale
valoarea curenta 16,51 34,04 57,74 1,69
Rapid 16,51 34,04 57,74 1,37
Total datorii din 11,84% 8,61% 7,16% 56,20%
total active
Pre-taxa pe Net Worth 102,54% 61,03% 44,74% 6,00%
Pre-taxa randamentului 90,40% 55,77% 41,54% 13,60%
activelor
Alte raporturi PA 2008 PA 2009 PA 2010
Marja profitului net 38,20% 43,21% 46,88% n.a
Rentabilitatea capitalului 86,53% 51,87% 37,47% n.a
Activitatea raporturilor
Incasari Cifra de afaceri 7,84 7,84 7,84 n.a
Zile de colectie 43 44 45 n.a
Inventarul Cifra de afaceri 0,00 0,00 0,00 n.a
Plati Cifra de afaceri 17,75 18,54 20,04 n.a
Zile de plată 21 20 19 n.a
Total Asset Cifra de afaceri 2,00 1,10 0,74 n.a
Datorii raporturi
Datoria valorii nete 0,13 0,09 0,08 n.a
Current Liab. pentru a Liab. 0,53 0,35 0,25 n.a
Raporturi lichidate
Netul capitalului de lucru € 38791 € 80336 € 80261 n.a
Interes Acoperire 299,00 134,08 94,06 n.a
Alte Ratios
Active să Vanzari 0,50 0,91 1,35 n.a
Curent de debit / total active de 6% 3% 2% n.a
Acid Test 12,43 29,42 52,43 n.a
Vânzări / Net Worth 2,27 1,20 0,80 n.a
Dividende Plata 0,00 0,00 0,00 n.a
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu